moooahgefjord.blogg.se

Jag är en 14-årig tjej som älskar musik, Xbox och One Direction.

Min dag

Kategori: Allmänt, Mode

Idag har jag inte gjort så mycket, mamma hade över en kompis så jag var med dom. Vi beställde pizza till mat, när dom skulle få hem så följde hela hushållet med för att följa dom hälften men sen skulle vi till mammas man (min låstas pappa) för att lämna halstabletter eftersom han är förkyld. När vi skulle gå hem så började det regna :( men det gör inget jag ska ändå strax in i duschen, ville bara göra en snabb uppdatering om hur min dag var.                                                                                                       (Ursäktar för den dåliga kvaliten på bilden)
 
 
Tröjan finns Här (Om du undrar varför armarna är kortare på min är för att min mamma kortade dom)
Byxorna hittar du Här
Kommentera inlägget här: